Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Odbyła się misja firm polskich sektora farmaceutycznego

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Marta Szajbel | 2019-02-05 12:22:08
targi, paih, farmacja, zbh, promocja, ateny, grecja

Podczas 10th Conference + Expo - Pharmacy & Medical Management & Communication na stoisku Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Atenach z sukcesem zaprezentowało swoją ofertę aż 11 firm polskich. Asortyment firm polskich skierowany był w głównej mierze do przedstawicieli branży medycznej, farmaceutycznej i stomatologicznej.

W dniach 2-3 lutego 2019 roku odbyła się misja gospodarcza firm sektora farmaceutycznego, w związku z organizacją stoiska promocyjnego podczas 10th Conference + Expo - Pharmacy & Medical Management & Communication.

f1


Produkcja i dystrybucja leków jest jednym z najbardziej dynamicznych sektorów gospodarki greckiej. Zgodnie z danymi statystycznymi z ostatnich lat, w Grecji działa 56 międzynarodowych jak i ok 50 narodowych firm farmaceutycznych. Łańcuch dostaw w odniesieniu do produktów farmaceutycznych składa się z firm farmaceutycznych (zarówno producentów i importerów), hurtowników (zarówno magazynowania i dystrybucji) oraz aptek. Wszystkie produkty lecznicze są dystrybuowane za pośrednictwem hurtowni do aptek, z wyjątkiem produktów do użytku tylko w szpitalu, które są przekazywane bezpośrednio do szpitali.

Podczas dwudniowych targów, na stoisku Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Atenach, znajdującego się w centralnej części targów, z sukcesem zaprezentowało swoją ofertę aż 11 firm polskich. Dodatkowo, jedna polska firma posiadała własne stoisko promocyjne.

Asortyment firm polskich skierowany był w głównej mierze do przedstawicieli branży medycznej, farmaceutycznej i stomatologicznej. Na stoisku ZBH Ateny, po raz kolejny, zaprezentowała się także Polsko – Grecka Izba Przemysłowo – Handlowa. 10th Conference + Expo - Pharmacy & Medical Management & Communication stworzyły polskim przedsiębiorcom możliwość wymiany doświadczeń międzynarodowych. Przeprowadzono szereg rozmów B2B, które w przyszłości zaowocować mogą nowymi kontraktami.


Na targach, oprócz produktów skierowanych do aptek można było znaleźć asortyment w zakresie usług medycznych, leków homeopatycznych, suplementów diety, kosmetyków i dermokosmetyków.