Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Stoisko WPHI Ateny na targach MEAT DAYS & DAIRY EXPO 2016

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Marta Szajbel | 2016-12-15 12:21:43
targi, branża mięsna, stoisko wphi ateny, stoisko promocyjne, promocja, grecka, nabiał, mięso, wędliny, mrożonki

Misja polskich przedsiębiorców do Aten. Stoisko WPHI Ateny na targach MEAT DAYS & DAIRY EXPO 2016

Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Atenach dniach 30.09-02.10.2016 roku w centrum wystawienniczym Metropolitan Expo w Atenach zorganizował stoisko informacyjne podczas kolejnej edycji Międzynarodowych Targów Meat Days 2016. Targi przeznaczone były do konkretnych potrzeb przedsiębiorców i handlowców branży mięsnej. Asortyment obejmował zwierzęta żywe, mięso i produkty mięsne, maszyny i sprzęt do przetwarzania mięsa oraz transportu do rzeźni, systemy chłodzenia, rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa, sprawdzone i innowacyjne wyposażenie dla rzeźników. Targi skierowane były do rzeźni i zakładów przetwórstwa mięsnego, jak również hurtowników i detalistów. Równolegle odbywały się Targi DAIRY EXPO, jako impreza towarzysząca MEAT DAYS. Targi wyrobów mleczarskich przeznaczone były dla potrzeb przedsiębiorców i handlowców tej branży. Na stoisku WPHI Ambasady RP w Atenach pod gościła misja siedmiu polskich firm: Agraimpex Sp. z o.o,., Elzab S.A., Karol sp. z o.o., IBI sp. z o.o., SM Mlekovita, Bagora B.Jarosz, SuperDrob S.A.,

Podczas targów oferty polskich firm cieszyły się dużym zainteresowaniem. W szczególności polska oferta mięsa wołowego i mleka. Zorganizowano kilkadziesiąt spotkań biznesowych z przedsiębiorcami greckimi. Relacja ze stoiska informacyjnego WPHI Ateny oraz wywiad z kierownikiem WPHI oraz przedsiębiorcami polskimi ukazał się w głównym wydaniu cieszącej się z największej oglądalności ogólnogreckiej stacji telewizyjnej Antenna 1.

Podczas trwania misji, odbyły się także spotkania B2B w siedzibach firm greckich. Polskie firmy spotkały się m.in. z przedstawicielami greckich sieci handlowych, super marketów i hurtowni oraz dystrybutorami. Greccy przedsiębiorcy wykazali duże zainteresowanie polską ofertą. Nawiązano liczne, bardzo obiecujące, kontakty handlowe.