Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Dnia 13 kwietnia br. WPHI Ateny zorganizował seminarium tematyczne pt. „Czas marki polskiej – możliwości rozwoju i współpracy z rynkiem greckim”

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Marta Szajbel | 2016-04-13 14:05:58
seminarium, prezentacja, grecja, młodzież, szkolenie, marka polska

Dnia 13 kwietnia br. WPHI Ateny zorganizował seminarium tematyczne pt. „Czas marki polskiej – możliwości rozwoju i współpracy z rynkiem greckim” dla polskich studentów odbywających staże i praktyki zawodowe w przedsiębiorstwach greckich związanych z logistyką.

 

DSC00498smm

 

Dnia 13 kwietnia br. WPHI Ateny zorganizowało seminarium tematyczne pt. „Czas marki polskiej – możliwości rozwoju i współpracy z rynkiem greckim”. Seminarium skierowane było do grupy polskich studentów i uczniów z Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego. Młodzież odbywa właśnie staże i praktyki zawodowe w przedsiębiorstwach greckich związanych w głównej mierze z logistyką.

Celem spotkania było przekazanie jak najszerszej informacji dot. budowania i promocji polskiej marki eksportowej w świecie. Podczas seminarium przedstawiona została prezentacja WPHI Ateny bazujaca na materiałach promocyjnych pt. „Made in Poland - Marka Polskiej Gospodarki” opracowanych przez Ministerstwo Gospodarki, prezentująca polskie specjalności eksportowe. Podkreślona została również istotna rola i wzajemne korzyści wypływające ze współpracy regionalnej pomiędzy regoionami Polski i Grecji. Przedstawiono także realizację zadań określanych przez Ministerstwo Gospodarki dla WPHI Ateny, korzyści płynące ze współpracy gospodarczej Polski z rynkami zagranicznymi oraz podkreślono znaczący wzrost polskiego eksportu w wymianie handlowej pomiędzy Polską a Grecją.

DSC00481sm

Młodzi Polacy z dużym zainteresowaniem uczestniczyli w prezentacji oraz dyskusji. Wspólnie przyznano, że młodzi ludzie przebywający w Grecji w celach zawodowych, powinni posiadać wiedzę i być ambasadorami marki polskiej gospodarki, promować polskie specjalności eksportowe w miejscach odbywania stażu i praktyki oraz wskazywać WPHI Ateny, jako partnera do nawiązania kontaktów biznesowych z rynkiem polskim. W ramach spotkania WPHI Ateny zorganizował wizytę studyjną polskiej młodzieży w greckim przedsiębiorstwie.